Novinky 

Linkbuilding

Linkbuilding

Linkbuilding je jedna z nejzákladnějších a zároveň nejdůležitějších součástí optimalizace pro

vyhledávače, tzv. Search engine optimization – zkráceně SEO.

Nezáleží na tom, jestli tento pojem znáte pod názvem linkbuilding, získávání odkazů či budování.

První, co byste si pod tímto pojmem měli představit, je především dlouholetá, složitá práce, jejímž

největším cílem je navazování partnerství, tvorba autority vlastního webu a propagace webových

stránek pomocí odkazů či obrázků.

pr clanky press news

Cíle linkbuildingu

Jeho účelem je především získání určitého počtu dostatečně kvalitních odkazů, které zvýší úroveň

vyhledávání a tím i větší návštěvnost stránky. Šíří pozitivní podvědomí o webu či stránce. Linkbuilding

zároveň pomocí zpětných odkazů zajistí webové stránce vyšší návštěvnost.

Metody linkbuildingu

Metod linkbuildingu existuje nepřeberné množství.

Tvorba obsahu

Obsah je pro webovou stránku hodně důležitý. Právě obsah je tím důvodem, proč návštěvníci na

web chodí a zpětně ho vyhledávají. Úžasně vyhlížející „fasáda“ webu návštěvníka sice dokáže

zaujmout, nenajde-li však na vašem webu ani jednu zajímavou větu, vaši stránku opustí s názorem, že

sice měla perfektní design, ale obsahově nestála za nic. Kvalitním obsahem navazujete partnerský

vztah. Budete-li na svých stránkách publikovat informace, které budou návštěvníky zajímat, budou se

na vaši stránku rádi vracet.

profi clanky press news

Nákup odkazů

Nákup odkazů je jednou z nejefektivnějších metod linkbuildingu. Důvodem, proč se odkazy nakupují

ve velkém množství je fakt, že i z pohledu uživatele naprosto bezcenné odkazy mají vliv na

vyhledávače. Nejméně rizikovými jsou individuálně kupované odkazy, které mají nízké riziko na

odhalení vyhledávačem, navíc splňují i určitá hlediska.

Získávání odkazů můžeme rozdělit na dva druhy

  •  aktivní linkbuilding
  •  pasivní linkbuilding

Aktivní linkbuilding je založen především na přímé akci. Jedná se o nabízení produktů, navazování

partnerství či získávání odkazů z jiných webů.

Pasivní linkbuilding umožňuje bez přímé účasti rozšiřovat profil. Hlavní složkou je zajímavý obsah,

který samovolně získává odkazy. Příkladem jsou newslettery, sociální média, návody, tutoriály či

originální výzkumy.

press media

Linkbuilding

Related posts